miercuri, 14 octombrie 2009

Cum aș putea câștiga bani în timpul liber, acasă?

Cred că este o întrebare care ne vine în minte destul de des, mai ales celor care au un venit mediu sau sub-mediu... Asta m-am întrebat și eu... Am văzut destule anunțuri și promisiuni că vei câștiga de la câțiva dolari sau euro pe lună la câteva mii.
Am încercat câteva până acum, unele funcționează, altele sunt scam - evident, te fac să speri că vei obține banii și rămâi cu speranța... Dar mai ales ți-e necaz când vezi că s-au adunat destui bănuți în cont...și îți dai seama ca sunt doar virtuali.
Faptul că există posibilitatea să ne împărtășim experiențele nu ne poate aduce decât avantaje : majoritatea ptc - urilor sau a altor site-uri care te plătesc îți dau mai mult dacă aduci alte persoane care să se înscrie prin linkul tău (ei îi numesc pe cei înscriși prin tine referali) și, astfel, nu numai că nu se crează concurență, ci o într-ajutorare reciprocă...
Așa că...de ce să ma bucur că moare capra vecinului sau să i-o omor eu, când ne putem bucura de ajutor reciproc?

Asa ca...in drepata paginii veti vedea trimiteri spre pagini care va vor ajuta, sper, sa va hotarati cand si cum sa castigati...Metode testate!




Director web
LizarDirector - Director Web Romanesc
Submit Your Site SmartNetBook.ro
Director web

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu